Izveidots: 30/08/2017, 09:25
Katru dienu ikviens no mums pieņem lēmumu, kuriem zīmoliem uzticēt savu naudu. Neapzināti mēs mijiedarbojamies ar katru zīmolu vairākos saskarsmes punktos (touchpoints), kas rezultātā veido mūsu viedokli par tiem. Kas tad īsti ir saskarsmes punkti? Saskarsmes punkti ir vieta, lieta, persona vai situācija, kas veicina saskarsmi starp tavu zīmolu...
Izveidots: 03/07/2017, 12:57
Šī gada maija un jūnija mēnešos veicām aptauju, lai labāk izprastu veikalu saimnieku viedokli par skatlogu noformēšanas lomu viņu biznesā. Aptaujas ietvaros apzinājām 62 Rīgas centra veikalu īpašniekus un pārdevējus. Mēs apmeklējām vietējos apģērbu un apavu veiklalus, kā arī galantērijas...
Izveidots: 06/05/2017, 12:44
Tirdzniecības vieta ir visproduktīvākais un efektīvākais pārdošanas kanāls, un veids, kā pareizi optimizēt tirdzniecības telpu un izkārtot preces, ir vizuālā merčendaizinga zinātnes pamatā, jo tās būtība ir pārdošana bez pārdevēja līdzdalības. Visiem zināmākajiem zīmoliem ir speciālistu komanda, kas ik sezonu izstrādā vizuālā merčendaizinga...
Izveidots: 06/05/2017, 12:43
Meklējot atbildi uz jautājumu, kādas logotipu tendences būs aktuālas 2017. gadā, veicām izpēti par pasaulē un Latvijā iepriekšējos gados veidotajiem logotipiem, un, balstoties uz dizaineru piedāvājumiem dažādās platformās, kā arī analizējot nozares profesionāļu rakstus, apkopojām 10 aktuālākās šī gada logotipu tendences. Šoreiz gan...
Izveidots: 06/05/2017, 12:43
Vizuālais merčendaizings mazumtirgotājiem nereti ir izaicinājums. Salīdzinājumā ar veikalu interjeru, kam tiek piešķirta visai nozīmīga loma tirdzniecībā, skatlogi joprojām nepelnīti paliek tādā kā pabērnu lomā, kas nereti ir pamesti novārtā vai piepildīti ar nenozīmīgiem sīkumiem. Taču skatlogs burtiski ir pasaules logs uz tavu veikalu,...
SAZINIES AR MUMS
(+371) 26 331384